fest o grejer :)

haha, vilken kväll det blev :) de är sådär det ska vara. ångrar inte en sekund att jag åkte dit, även om jag hade feber o ont i halsen :P
så mkt folk som man kände ju :) roligt o träffa ywe o jimmy kamel, har saknat dom ..
O sen kom flip, fredrik, david o andra saker i min klass också :D ooh.
o kenny, o matrix. haha.
aja, sen drog folk till pubben då gick jag o mötte Mr Dahlen o hängde med honom till nån fest också :) där var det också trevligt, folk man kände där med, André osv :)
men stannade inte där länge precis, pratade lite med alex bara (fick en puss, ooh), sen gick jag ut o mötte min kusin, filip o henrik o dom istället :)
Ringde till Jimmy kamel, eftersom jag skulle åka med honom hem, men han var dum.
han o massor folk skulle åka till Lemunda på nån fest :S sååå det slutade med att jag fick gå hem hela vägen. myysigt..

Rolig kväll iaf.

108460-32

nu ska jag hoppa in i duschen oså.. sen ikväll händer det grejer ;P ooh det här har man längtat efter i ett år nu. wohoo.
mjauu, men pusshej.

dumma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0