medan alla andra sover...


klockan är halv ett. ska väl sova nu :)
kvällen bestod av - tjafs med heggson, som vanligt, tv-tittande, prova kläder.. o ligga vid datorn.
gjorde mej en star, haha :P
här kan ni kolla på den --> http://www.datestar.se/star.php?id=519316

imorn blir det ingen skola iaf. ska inte träffa heggson heller =/
han vill inte bli sjuk, o det förstår man ju..
aja, ska iaf till stan o köpa nytt piercingsmycke, städa, duscha o fixa, plugga och hem till mormor o morfar.
ooh, jag som knappt orkar gå upp ur min säng. får se hur det går..

på torsdag har jag 3 prov.. roooligt. om jag är frisk då vill säga :/
måste iaf vara frisk till helgen. då blire fest på fredagen hos marre,
o denice's pappas spelning på lördagen ;D yey. vet inte vad jag ska ha på mej bara :S
köpa nåt imorn maybee?

mjauu, men sånt orkar ja inte tänka på nu..
gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0