ooonsdag !


yes, idag har jag varit duktig.
vaknade vid halv 11 kanske, då gick jag runt i huset ett tag, fixade lite saker o kände efter hur ja mådde idag. 38, 5 i morgontemp.
sen städade jag mitt rum - vilket behövdes ! :P
o sen hoppade jag in i duschen.
hehe annars har ja väl inte gjort så mkt iofs, legat i min säng/suttit vid datorn, kollat på tv, ätit lite osv :P
nu har jag gjort ordning mej lite också, för snart kommer pluttis hit.
3 gången han är hemma hos mej. fast ja vetifan, han är så seg så ja börjar undra om han har dött på vägen eller nåt ? :P haha.
aja sånt som märks.
har 39,2 i feber nu iaf, inte så bra att han kommer egentligen. blir väl att vi båda ligger o sover när han är här. haha :P brukar bli så..

Nu ska jag gå o hämta mej en Solero i miniformat iaf - I love!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0