Söööndag !


jaa ni, vad ska man säga..
vilken jäkla dag !
vaknade, mådde väl ganska så bra.. va hemma själv o allt.
år frukost o allt var som det brukar.
sen startade helvetet...
jag gick upp o heggson sa att han inte orkade träffa mej idag.
då blev det för mkt, tårarna bara sprutade :/ liksom för ingenting egentligen, men det var glaset som fyllts på under lång tid, som nu rann över (som min kompis sa :P)..
men jag gjorde mej i ordning o åkte iväg hit.. behövde komma hemifrån, bort från allt o alla.
satt o pratade med heggson förut här på msn, då sa han att han var tvungen o prata med mej om oss.
då tänkte jag bara att "det var det."
o såklart, när jag ringde upp honom så sa han att det var slut.
Ni förstår ju säkert vad som hände sen, tårarna svämmade över.

mjau, men det är ganska bra nu ändå. jag är fullt motiverad till att ta tag i mitt liv så att jag får tillbaka honom, för det är pga att jag är som jag är som jag förlorade honom, förändrar jag mej så får jag troligen tillbaka honom. eller jag hoppas det, jag måste det.
jag vet ju att jag varit en skit mot honom egentligen, träffat andra killar, gnällt massor osv.
så jag kunde ju bara vänta på den här dagen egentligen, men jag insåg inte förut vad jag egentligen höll på med. men nu vet jag det o nu har jag frågat heggson om en ny chans, han skulle tänka på det tills imorn.. så vi får se hur det blir, annars får jag väl bättra mej först o få tillbaka honom sen. visa honom vem jag egentligen är. för jag ska ha tillbaka honom.

haha blev ganska rörigt det där men det är mina tankar bara.. ingen som läser min blogg ändå så :P
nu ska jag lägga mej o kolla på film, o hoppas på att heggson tar tillbaka mej imorn.
jag älskar honom.

åt helvete med alexander dahlen.

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0