the way from the bottom to the top


Skulle du kämpa för mej? Kommer du nånsin älska mej som du säger att du gör? Ser du mej i din framtid? eller är jag bara något du leker med för stunden? Vill du ens ha mej? eller tog du mej bara för att jag var så lätt att få, och du inte orkade kämpa för någon annan? Saknar du mej när jag inte är närvarande? Jag bara undrar, betyder jag något för dej?

Hemma från skolan idag igen alltså, fast mår bättre idag.. vet inte om jag har nån feber, känns inte så iaf.
o halsen gör inte så speciellt ont heller. skönt det.. de värsta är blåsorna i min mun o huvudvärken, de tycks aldrig försvinna. Men men, kanske tur det..
vet inte om jag hade orkat gå till skolan sån här ändå - Psykiskt kallas det.
+ att min hy är hemsk pga att jag varit sjuk, jag har ätit massor onyttigt o gått upp endel kilo.
yes, alltså ingen lust att gå ut över huvudtaget.

Imorn blir det nog ingen skola heller skulle ja tro.. o imornkväll ska jag, heggson, familjen, mina mostrar o resp. och mina kusiner, hem till mormor o morfar o äta mat oså. Fira Mormor <3 som fyller 61 :)
Ska bli roligt, för släkten har aldrig träffat Heggson förut :P får väl se hur det går då.
Om han ens kommer dit, den slappa saken. Sånt som märks.

Aja, idag börjar jag om på nytt iaf, nyttig mat ska det bli nu resten av detta år.. o jag planerar att bli av med dom 18 oönskade kilona. Plus att jag ska sluta klämma i ansiktet, mår så jäkla dåligt när jag ska hålla på så.. men har läst att det är en form av sjukdom, det har med tvångstankar att göra.
o sånna tankar har jag ju haft i hela mitt liv typ så det blir inte lätt att försöka bli av med det.
men får se hur det går, sluta klämma ska jag göra iaf ! punkt.

om man skulle hoppa in i duschen nu då, sen lägga en ansiktsmask, göra en smoothie o krypa upp i soffan o kolla på Tjenare Kungen som pappa fixade igår :) låter rätt bra det.
Städningen o Pluggandet tar vi senare. Nu är det slappa som gäller..
puss påre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0