Efter regn kommer solsken..

Mjaaa. Nu får det vara slut på skit i mitt liv.. Jag orkar inte mer.
Meen jag lovade Kit att inte tänka mer på det, såå..
Nu glömmer jag allt, och tar nya tag imorn.. det löser sig.

Ska sova nu, eller snart.. jag måste städa först : /
Usch, jobbigt.. jag hatar att städa.
Men mitt rum ser hemskt ut, eller jaa..
man ser ju inte speciellt mkt av mitt rum just nu.. det ligger skit överallt.
Haha, så det är bäst jag gör det innan jag sover : )
Så blir det slut på mammas tjat också.

Imorn ska jag gå upp tidigt och åka till stan..
tänkte kolla på ett linne och en ny tunika från Gina tricot.
Kanske ett nytt nagellack också, vi får se ;)
Jag måste hålla i pengarna nu om jag ska ha råd att hänga med till
Deje om 23 dagar : ) Längtar massor..

Skulle åkt till Jönköping med mina kusiner imorn egentligen,
men nu har dom blivit sjuka, så det blir inget : / synd.
Jag ska träffa Kit iaf : ) finns ingen bättre än han.

Aja, man kanske skulle sätta fart nu då..
så att jag slipper vara uppe hela natten ;)
Puss & Godnatt !

Kommentarer
Postat av: janna

Men snällt då du o ja kunde ju inte va pga att du skulle med dina kusiner, du kunde ju säga till iaf .........

2007-04-04 @ 08:45:29
URL: http://wonderfulest.blogg.se
Postat av: saga

hehe tack så mkt.. du frågade om jag fixat håret själv eller hos en frisör och grejen är den att jag fixade det själv, men går sista året på frisörlinjen :) hehe

2007-04-04 @ 11:28:51
URL: http://www.sagasiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0