En Dagens !

Fredagen den 13/4..

Dagens frukost: Cola.
Du har på dig: Svarta tights, rosa oversize t-shirt och underkläder.
Du blir glad när: Jag umgås med folk jag gillar : )
Är du kär nu: Japp !
Du blir arg när: Allt går åt helvete.
Du längtar efter: Deje och sommaren 2007.
Dagens låt: The Frey - How to save a life <3
Dagens dusch: Aldrig.
Dagens frisyr: Hemskt.
Dagens smink: Det vanliga : )
Dagens händelse: Biblioteket med Kit.
Dagens planer: Skola, hem, stan, hem, Kit kommer : )
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Hemligt.
Dagens drog: Klubbor ;)
Dagens tråkigaste: Nästan allt..
Dagens finaste: Kit, som alltid.
Dagens önskan: att allt ska fixa sig, och att jag får nån riktig vän snart.
Dagens måste: Skola.
Dagens dricka: Coca cola Zero.
Dagens köp: Klubbor & glass.
Dagens mat: Potatisgratäng med sås, o sen friterad fläskfilé o sötsur sås !
Dagens sjuka: Lite förkyld.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Sådär : /

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag suktar verkligen efter glass idag! =/ haha :)

2007-04-14 @ 13:47:28
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Hanna

Vet inte hur ni vill ha anmälan till bloggträffen men, ja. Jag kommer mer än gärna :)

2007-04-14 @ 17:57:09
URL: http://pieceofkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0