En Dagens !

Torsdagen den 19/4..

Dagens frukost: Rostade mackor & O'boy  : )
Du har på dig: Pyjamas.
Du blir glad när: Jag umgås med folk jag tycker om.
Är du kär nu: Ohja.
Du blir arg när: Alla tjatar och gnäller.
Du längtar efter: Deje och Bloggträff !
Dagens låt: Vet inte.
Dagens dusch: Förut.
Dagens frisyr: Nytvättat.
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens händelse: Va med Kit hela dagen <3
Dagens planer: Kit, städa, Östen., Ännu mer Kit, Tv : )
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Kit.
Dagens drog: Glass ;)
Dagens tråkigaste: Piercingen : /
Dagens finaste: Kit.
Dagens önskan: Att jag kunde vinna massor pengar.
Dagens måste: Städa.
Dagens dricka: Coca cola Zero.
Dagens köp: Glass, Cosmopolitan och Cola.
Dagens mat: Nån ris/kyckling-blandning.
Dagens sjuka: Förkyld + jätteont i min piercing.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Ganska bra faktiskt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0