En låång lista !

Tio första:
Första bästa kompis: Hm, någon kille som jag inte minns
namnet på hos min dagmamma.
Första bil: Har aldrig ägt en bil.
Första kärlek: Jesper i 6års.
Första husdjur: En canariefågel som hette Mickis.
Första semester: Första semester utomlands var till Cypern -98.
Första jobb: Servitris.
Första köpta skiva: Hmm typ Lisa Ekdahl.
Första riktiga kärlek: Heh, jag vet inte riktigt. Joachim?
Första piercing: I läppen, om man inte räknar öronen.
Första konsert: Det var säkert någon Vätternfestival.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Ett äckligt glas vin jag fick av pappa igår.
Sista bilfärd: Hem från mormor o morfar nyss.
Sista filmen du såg: Little Man. Skitrolig film !
Sista ringda telefonsamtal: Till Denice förut.
Sista bubbelbadet: Oh det var länge sedan, minns inte.
Sista spelade cd: Absolute Rock Ballads.

Sista kyss: Igår av Kit.
Sista gången du grät: Typ i förrgår tror jag.
Sista måltiden: Lax och potatis hos mormor o morfar.

8 jag har aldrig:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope.

Blivit arresterad? Never.
Blivit kär vid första ögonkastet? Njaa.
Varit på tv? Hmm aa nångång.
Fått ditt hjärta krossat? Oh yes.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Japp.
Haft ett one night stand? Hm nae.
Busringt till nån? Hehe aa.

Sju saker du har på/i dig: 
1. Svart polotröja.
2. Rosa BH.
3. Svarta leggins.
4. Grå förklädesklänning.
5. Hanky pankys.
6. Örhängen.
7. Smink.

sex saker du har gjort i dag:
1. Ätit middag.
2. Åkt bil.
3. Ringt Kit.
4. Suttit vid datorn.
5. Raderat gamla SMS.
6. Duschat.

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Sängen.
2. Min dator.
3. Mobilen.
4. Tvn.
5. Solariumet.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
Mamma, Denice.. och ingen mer.

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar !
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1. Få barn.
2. Resa överallt.

En sak du ångrar:
Att jag levt mitt liv på det här sättet.
Om jag fick, skulle jag vilja leva om hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: janna

okej så du kan inte berätta allt för mig längre?

2007-04-07 @ 14:46:16
URL: http://wonderfulest.blogg.se
Postat av: Madde : )

Nae, jag kan inte berätta allt för någon direkt. Det har jag aldrig kunnat. Man kan inte lita helt o fullt på någon annan än sig själv vet du.

2007-04-07 @ 14:53:44
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0