Fredagkvällen.

Vilken dag ! Både bra och dålig.
Mest bra : )  Har lite ångest för att jag ätit massor godis bara,
men det är ju trots allt fredag, right? Då gör det inte så mkt.

På Vårdcentralen gick det väl ganska bra.. jag ska äta medicin nu i 10 dagar,
blir det inte bättre då så ska dom göra en liten operation : / usch.
Jäkla piercing !

Idag har jag väl inte gjort så mkt direkt.. tog jättelång tid på Vårdcentralen,
var där från 2 till 4, så jag hann inte träffa Kit efteråt : /
Så jag har bara legat i min säng hela dagen typ, har ju datorn där nu.
Tiden har gått jäkligt fort idag måste jag säga :S helt sjukt.
Nu har jag iaf ätit kvällsmat, kollat på Talang 2007,
och gjort mig iordning lite : ) För snart ska jag möta Becca o åka till stan.
DÅ får jag äntligen träffa Kit ! Ska möta honom lite senare : )
Sen ska vi till Café choklad. Och efter det blir det säkert Med eller utan också.
Tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll !

Aja, måste gå.. bråttom, bråttom ;)
Trevlig helg på er ! Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0