Fredagkvällens tankar !

Fredagen den 13:e blev verkligen en oturs-dag för mig,
skönt att dagen är över snart : ) Jag mår bättre nu iaf.

Efter skolan åkte jag o Kit till stan, väntade på Denice som aldrig kom,
köpte glass och hade det trevligt i biblioteket : ) Kit är absolut bäst.
Ska visa lite bilder senare ;)

Åkte hem igen vid halv 6, eftersom Kit skulle och jobba då : /
Stannade till vid City Godis på vägen hem och köpte klubbor.
Haha, har blivit beroende av klubbor.. är inne på min 17:e nu ;)
Åt kvällsmat med familjen - God potatisgratäng med nån sås.
Tycker inte om kött längre..

Sen la jag mig o sov ett tag, o nu sitter jag här o pratar med
Heggson på msn, Emil ringde nyss också : ) Och snart kommer Kit hit.
Det är tur att man har lite trevliga killar i sitt liv iaf ;) hehe.
Kit har med sig god kinamat till mig, mkt mumsigt !
Får se om vi går ner i Varamon lite senare och kollar läget : )

Mjaao. Så ligger det till ;)
Är jättesugen på att festa egentligen, men har inte råd : /
.. måste spara pengarna till Deje och frankrike ju.

Hehe, aja.. ska käka vindruvor nu, och ännu en klubba ;)
Trevlig helg ! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0