Freeedag !

Oh, fredagen den 13:e idag, scaary :D
Ganska roligt i skolan idag faktiskt : ) Älskar min klass,
synd att jag inte kommer få ta studenten med dom.
Jag kom till skolan vid 8, då hade vi trafikkunskap..
men Juhanna, jag menar Johanna är på praktik : /
och Denice hade bestämt sig för att ta sovmorgon.
Så jag satt i biblioteket i några timmar o läste Vecko Revyn
medans jag väntade på att Denice skulle ta sig till skolan.
Vi gick runt och letade efter lärare mest hela dagen,
ganska slapp dag faktiskt ;)
Sen hade vi samhäll och efter det slutade vi, sköönt !

Åkte förbi vår gamla skola på vägen hem, Mariebergsskolan.
Eftersom Denice skulle hämta sitt gamla betyg o sådär.
Jättekul att träffa alla lärare igen :D
Alla var så glada att vi kom o hälsade på också, haha.
Tyvärr såg jag inte min bror, som går i 7an,
så jag kunde inte mobba honom.. : /

Något mer har jag inte gjort idag ännu : )
Bara druckit smoothie, och suttit vid datorn.
Nu ska jag åka till Kit, och därefter till stan.
Köpa glass, solbrillor.. och möta Denice lite senare.

Ikväll får jag se vad som händer, ingenting bestämt än.
Skriver la mer sen dåå ;) Pusshej.


Saknar honom så mkt.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Låter som en mysig dag ju =)

2007-04-13 @ 15:29:58
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Melissa

Låter som en mysig dag ju =)

2007-04-13 @ 15:30:38
URL: http://hellomello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0