Freeedag !

Lovely Fredag, skönt att det är helg nu : )
Jag är fixad och klar, har även suttit ute på balkongen ett tag
och solat/läst nya Cosmopolitan/lyssnat på Ipod. Mkt skönt !
Blåser massor, så det är väldigt kallt ute. Men solen lyser ju iaf ;)

Nu ska jag gå iväg till vårdcentralen med min piercing.
Jag hoppas inte att jag svimmar..
 (som jag gjorde när jag tog piercingen).
Det kommer säkert göra skitont när dom ska skära i min läpp
för att få ut ploppen på insidan : / usch.
Aja, det ska bli skönt att få ordning på det iaf !

Ingen aning av vad som händer idag faktiskt :S
Kit ska ut ikväll, så antingen får jag sitta hemma själv..
eller så ska jag hem till Denice o kolla på film o grejer : )
Vi får se hur det blir.

Vad ska ni göra i helgen? : )

NU --> Vårdcentralen.. Ooh :(

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det gick bra på vårdcentralen. ikväll blir det mys med olof, vi är ensamma hemma så vi ska laga käka och svulla godis.:) hehe

2007-04-20 @ 15:50:00
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0