Lööördag !

Hmm.. vad har jag gjort idag :S minns inte riktigt, haha.
Vaknade av att mamma kom in i mitt rum vid halv 11 tiden,
satt vid datorn ett tag, sen åt jag frukost - tacos rester från igår ;)
Efter ett tag kom Kit till mig, vi låg i min säng, satt vid datorn,
låg i soffan o kollade på 100 höjdare-repris och Mullvaden : )
Klockan gick skitfort, och helt plötsligt var den 5 o Kit skulle iväg o jobba.
Satt vid datorn, sov ett tag, läste Cosmopolitan o slappade massor,
trots att jag egentligen hade massor annat att göra - städa tex.
Ligger grejer överallt i mitt rum : /
Mina mostrar kom förbi ett tag också : ) Då fick jag 100:- av Linda.
Mkt välbehövda pengar! tack så mkt.
Åt jättegod kvällsmat med familjen, slappade ännu mer,
och kollade på det där Bluff-programmet som jag inte minns namnet på.
Sen vid halv 10 kom Kit igen : ) Han hade med sig mumsig Kinamat också <3
Då kollade vi på tv ett tag med mamma, pappa o Martin..
sen gick vi upp o slappade i min säng, o kollade på dåliga filmer som va på tvn.
Och för 2 timmar sedan åkte han hem : / Alltid lika jobbigt.
Önskar att han kunde sova hos mig nångång.

Dags för mig att sova nu tror jag.. är jättetrött : /
Så.. sov gott. Puss puss.

Jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: emma

varför sover han inte hos dig?
bluffpogramet heter pokerface;)

2007-04-22 @ 10:03:35
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0