Måååndag !

Har inte blivit mkt bloggande idag.. har varken haft ork, tid, eller lust.
Eller tid har jag ju alltid, haha ;)
Ingen skola idag heller.. så jag har mest legat i min säng hela dagen.
Städade imorse också, så nu är det äntligen ordning i mitt rum igen ;)
Fixat lite med sponsorerna till bloggträffen,
försökt få ordning på min piercing, dock utan de minsta framsteg.
Vid halv 5 kom kit, då låg vi i min säng.. som vanligt :D haha.
Gick till Östenssons en sväng också o köpte kladdkaka, glass o cola.
Sen låg vi i sängen o svullade, rullade omkring o pratade med jimmy kamel,
innan det var dags för Kit att gå hem igen : )

You make my day.

Ligger i sängen o kollar på Seinfeld nu : ) Lika roligt som vanligt,
när det är slut ska jag sova. Är gryymt trött.
Ge mig tisdag dirr - Studiedag imorn  ;) det gillar vi !

Aja, puss o godnatt då !

Kommentarer
Postat av: janna

hihi madde snart 18? ;) gumman då saknar dig <3

2007-04-23 @ 23:49:39
URL: http://purpleangel.blogg.se
Postat av: Honeydew

Fan va fusk med studiedag :D

2007-04-23 @ 23:49:54
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0