Min Onsdag.

Kanske dags att skriva lite om hur min Onsdag var då : )
Den började skit, men blev faktiskt bättre och bättre..
tyvärr slutade den lika skit som den började, haha.
Men nu är det Torsdag så nu tar vi nya tag! Yees.

Var iaf hos tandläkaren imorse, det såg bra ut..
4 mm kvar av "gluggen" sen får jag ta bort min tandställning.
Jag är så trött på den nu så det finns inte !
2 år och 1 månad har jag haft den..  och jag kommer väl få vänta
ytterligare  några månader innan jag får ta bort den : / Oh!
Iallafall : ) Efter tandläkaren mötte jag Kit på stan, han köpte en ny mobil
- den där Sony Ericsson som de gör reklam för på tvn : )
Och jag köpte en ny tunika från Gina tricot.
Sen åt vi på Kit's kinarestaurang.
Jag åt friterad kyckling, ris och sötsur sås.. jättegott !
När vi ätit upp gick vi in i köket för att hälsa på Kit's pappa.
Lite scary faktiskt, haha.
Jag är blyg så det är alltid lite jobbigt att träffa föräldrar ;)
Åkte hem till Kit, där somnade jag.. sov i 2 timmar, haha.
Var jättetrött eftersom jag var vaken till 3 inatt o spelade tv-spel.
Åkte hem till mig, slappade lite.. sen åkte han hem.
Jag åt, kollade på Fråga Olle & Seinfeld och nu sitter jag här.

Det är min Onsdag det : )

Borde gå o lägga mig nu eftersom jag ska till skolan imorn : /
Skönt med sovmorgon iaf, det gillar vi !

Aja, sov gott : ) Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0