Ooonsdag !

Hallooo, idag är en väldigt bra dag !
Det började att jag vaknade (dock väldigt sent - kl. 12) och såg att jag
hade fått massor mail från sponsorer som ville vara med o sponsra : )
Sen fick jag en present med posten med parfym, sjal och
Pilgrim-örhängen, hade helt glömt bort att jag skulle få det..
så jag blev väldigt överraskad och glad. Lite vardagslyx you know ;)

Var på allmänt bra humör hela dagen.. Och gjorde mest ingenting.
Satt framför datorn, och helt plötsligt var kl. 18.. och Kit kom till mig : )
Vi hade lika kul som vanligt, gick till Östenssons och köpte glass & cola,
och till pizzerian där Kit köpte pizza. Sen satt vi på skolgården och åt.
Gick hem till mig igen, låg i min säng, satt vid datorn osv.

Sen åkte han hem, jag kollade på Grey's Anatomy.. och sen dess har
jag inte gjort någonting : ) Suttit framför datorn som vanligt.

Nu ikväll har jag tänkt massor på allt igen : /
Hatar mig själv när jag håller på såhär. Men men.
Jag mår väl bättre imorn.

Sleeptime nu : ) sov gott ! Puss.

Jag älskar dig Kit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0