Söööndag !

Grattis farmor på 59års-dagen <3

En ganska bra dag idag faktiskt : )
Vaknade tidigt av att mamma ropade att frukosten var klar, som vanligt.
Åt frukost med familjen och pratade lite med mamma om mina s.k. vänner.
Känns bra att få prata ut ibland : )
Sen hade jag lite kvalitetstid, då målade jag naglarna och la ansiktsmask.
Efter det kom Kit till mig ;) Vi pratade om gårdagen och sådär.
Vid 3 tiden åkte vi ut till farmor & farfar för att fira farmor och äta våfflor.
Kul att träffa kusinerna igen : ) Var ganska länge sedan nu ju.
Gick hem till Johanna, sen hem till mig. Vi fixade hennes nya blogg..
och gick därefter in till stan för att möta Alexandra.
När Alex kommit så gick vi o köpte glass o sen ner till vattnet.
Satt vid strandpromenaden och doppade fötterna i vattnet o sådär.
Det var skitkallt, men ganska skönt ändå : ) Jättevarmt i luften iaf.
Kit kom till oss när han slutat jobba, och efter ett tag gick han o jag
hem till honom. Pratade lite hemlisar o annat kul ;)
Sen gick jag hem och gjorde ingenting.

Det är min dag det.

Jag ligger fortfarande på botten, men det verkar som det går uppåt
istället för nedåt nu iaf : ) Det löser sig tillslut.

 Nu --> Borsta tänder, tv.. Soova !

108460-823
Kit tar kort på mig när vi sitter vid vattnet : )
108460-824
Kit, och jag där bakom.. vid brasan i igårkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0