Tooorsdag !

Okej, klockan är efter midnatt så det är fredag nu egentligen,
men det gör inget : ) Torsdagen var den bästa dagen på länge !

Vaknade vid 10 typ av att Kit ringde : ) Hade drömt en läskig dröm
så jag mådde lite sådär.. Men sen kom Kit till mig : )
Vi låg mest o slappade i min säng i någon timme, sen skulle vi baka..
Vi gjorde smoothie - min frukost.. och sen kladdkaksmuffinsar.
Tänkte överraska mamma med nybakat när hon kom hem från jobbet ;)
Det blev ganska lyckat. God smet iaf :P haha.
Åt lite hamburgare, slappade ännu mer, spelade rummel& rabalder
och sådär i några timmar : ) Sen fixade jag till mig lite o vi åkte till stan
och åt glass med min kompis Lace o hans tjej. Mycket trevligt.
Efter det åkte vi förbi Lisa, Kits mormor, och hälsade på : )
Åkte hem till mig, då åt jag lite god sallad från pizzerian som pappa köpt.
Slappade ett tag, sen körde hela familjen och Kit "Vem vill bli miljonär".
Ganska kul spel faktiskt :D
Sen kom Bengan o Carro förbi en stund också, och efter det åkte Kit hem.

En jätte bra dag idag :D önskade alla dagar var som denna.

Nu ska jag spela lite eller nåt : ) Sen sova..
Kommer bli en lång, men rolig dag imorgon.

Påskhelgen:
Fredag: Middag hemma hos mormor o morfar vid 2 tiden.
Träffa D. o M. på kvällen? eller träffa E.? Vi får se..
Lördag: Träffa S. på dagen, o på kvällen kommer släkten hit
och äter påskmiddag o sådär : )
Söndag: Slappa, och grillning med Kit, Jimmy kamel och ywonne
på kvällen : ) Sen kanske Kit sover hos mig? who knows.

Dagens låt: The frey - How to save a life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0