Tooorsdag !

Jaha, då var det snart helg igen då : ) Shit vad fort tiden går !
Men jag gillar det.. Nu fram till Sommarlovet kan det gå fort iaf.
Idag har varit en halvbra dag, började jättebra, sen var det skit ett tag,
o nu är det ganska bra igen : )
Kul att vara tillbaka i skolan faktiskt, jag gillar min klass.
Och Denice hade jag inte träffat på skitlänge ju ;)
På lunchen gick jag o Denice till Maxi o handlade lite att äta,
jag köpte den nya colan och 2 st Froosh, sånna där Smoothies ni vet : )
Skit gott faktiskt. Skönt att få en promenad fram & tillbaka också.
Hade bara 3 lektioner idag, sen slutade vi.
Åkte hem, det var då skiten började.. så det behöver jag inte skriva nåt om.
Sen åkte jag till stan o mötte Kit o Bengan och bytte min tunika på Gina tricot.
Efter det åkte jag o Kit hem till honom, jag sov ett tag o sen såg vi på film
- Epic Movie : ) Ganska kul faktiskt.
Åkte hem vid 9, och nu sitter jag här.
Är sjuukt hungrig, har inte ätit något idag förutom de där Froosh-grejerna,
colan och några Läkerol : /

Nu ska jag gå o tvätta av mig sminket, kolla på Seinfeld, Jay Leno,
och sen sola lite om jag orkar : )
Börjar 8 imorn, så borde sova snart egentligen : /
Skönt att det är Fredag imorn iaf !

Sov gott, puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0