Tooorsdag !

Idag blev en riktigt bra dag faktiskt, även fast jag mår
allmänt skit just nu. Tur att jag har Kit : )
Och tack för alla kommentarer till inlägget nedanför !
Ni får mig också att må mkt bättre : )

Hade massor att göra idag - städa framför allt.
Har dock inte hunnit fixa med någonting,
eftersom Kit kom till mig halv 9 imorse
och har varit hos mig hela dagen : )
Vi har legat i min säng, ätit mackor,
gråtit till Extreme home makeover (!), köpt glass 2ggr,
varit i kyrkan(haha), slappat och haft allmänt mysigt som vanligt ;)

Nu har jag duschat lite också, mkt skönt : )
Känner mig fräsch igen, trots förkylning och infekterad piercing.
Måste städa nu.. hela min säng är full med skit : /

Aja, dags att sätta fart..
tänkte hinna klart innan Seinfeld börjar om 20 minuter ;)
Sov gott sötisar ! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0