Utmaning !

Hur vill du att din framtid ska se ut? Vad är dina mål i livet?

Först ska jag se till att ha en riktigt nice sommar 2007 : )
Sen efter sommaren börjar jag handels 1an,
börjar om gymnasiet eftersom jag valde fel linje, tyvärr.
Men det blir nog bra ;) Jag är peppad iaf.
Går i skolan, och försöker fixa ett jobb.
Fyller 18 i höst :D riktigt stoor fest ska jag ha.
Flyttar hemifrån. Går i skolan o lever livet.
Tar studenten 2010, haha. Jobbar lite för att spara pengar.
Reser, ev. jobba utomlands + bartenderutbildning.
Pluggar vidare här hemma. Skaffar ett roligt jobb,
seeen fixar vi allt det där med man, barn, hus osv.

Ett riktigt Svensson-liv är vad det är ;)

Rolig utmaning faktiskt, gör den du med !
Lämna en kommentar också isf, så att jag kan gå in och kolla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0