♥ 30 år sedan..

image1447
Idag är det 30 år sedan Elvis dog.
Min mamma, mina mostrar och min mormor har alltid älskat Elvis,
därför blev jag likadan. Jag kan nästan alla låtar utantill.
När jag var liten brukade mamma och jag
sitta o kolla på inspelade filmer med Elvis..
Sen började mamma alltid gråta när vi såg hans sista uppträdande
innan han dog. Japp, Elvis har betytt mycket.

Dock har jag alltib blivit retad för att jag gillat Elvis, haha.. ;)


Min favoritlåt..
In the Ghetto.

Vad tycker du om Elvis?

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag älskar honom, ingen kommer nånsin vara i närheten av det han uppnådde.
Det e så man deppar lite över att man aldrig fick finnas under hans livstid.

2007-08-16 @ 11:44:33
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Anonym

Elvis är rätt bra faktiskt

2007-08-16 @ 17:27:54
Postat av: sofia

Elvis är cooool ;D

2007-08-16 @ 17:38:52
URL: http://accordingtosofia.blogg.se
Postat av: Moster

Älskar Elvis,kommer alltid att göra och har alltid gjort! Men det är väll så när man är född i en sån här familj.Ett av mina första minnen i livet var den 16/8 1977.Jag och Nettan satt på golvet framför tv och såg paraden när Elvis kista åkte förbi,det var så mycket folk och mamma stod bakom oss och grät. In the Ghetto är bäst!

2007-08-16 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0