♥ En dagens!

Nää, nu är det dags för en Dagens igen ;)

Dagens frukost: Smoothie med hallon, kanel o massor gott!
Du har på dig: Nattlinne med Stampe på, haha.
Du blir glad när: Hmm.. när någon överraskar mig : )
Är du kär nu: Såklart.
Du blir arg när: Folk ljuger, snackar skit, är snåla osv.
Du längtar efter: Jag fyller 18!
Dagens låt: Har inte lyssnat på något idag.
Dagens dusch: Ingen, hehe.. Jag går runt som en Zoombie här hemma idag ;)
Dagens frisyr: Uppsatt i en tråkig knut.
Dagens smink: Inget.
Dagens händelse: Kit kom hit förut : ) Annars har det inte hänt något idag.
Dagens planer: Slappa, träffa Kit, färga håret.. som jag dock inte gjort än.
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Alla gamla kompisar..
Dagens drog: Vet inte.
Dagens tråkigaste: Kit är på Hugos nu, där småflickor som jag inte kommer in..
Dagens finaste: Kit maybee.
Dagens önskan: Att jag når mina mål snart..heh.
Dagens måste: Inget direkt.
Dagens dricka: Smoothies!
Dagens köp: Presenter till Kit : )
Dagens mat: Sallad till lunch, kyckling o pommes till kvällsmat.
Dagens sjuka: Ingenting.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0