♥ Ge mig höst!

Jag är extremt trött på den här sommaren, jag vill ha höst nu!
Att alla höstkläder börjar komma in i butikerna gör ju inte saken bättre ;)
Höstkläder är såå mycket roligare än sommarkläder tycker jag.
Mysiga kvällar med en film o varm choklad, det gillar vi !
Den här sommaren har varit den sämsta jag varit med om..
det har ju knappt hunnit bli varmt än. 3 Sommardagar har vi väl haft ungefär.

måndag börjar skolan igen.. Det känns skönt faktiskt.
Ett steg närmare hösten.


Och vet ni vad? Jag fick min lönespecifikation idag.. 5800:- kommer in på
kontot på Torsdag :D Det är vad jag tjänade mellan den 9e och 25 juli..
Man kan ju inte vara annat än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0