♥ Godnatt!

Sleeptime nu.. länge sedan jag var såhär trött !
Slapp dag i skolan idag.. började halv 9 och slutade 20 över 10, haha.
Fick reda på klasserna, jag hamnade i HP1A.. riktigt bra klass.
Ännu bättre schema :D Kan nog inte bli slappare än så..
Sovmorgon nästan varje dag + sluta innan 3 hela veckan, det gillar vi !
Jag satt kvar i skolan med Hannah till halv tolv och väntade på hennes mamma,
sen åkte jag hem o vilade.. La mig på baksidan och läste nya Glamour.
Efter ett tag kom Kit till mig, vi slappade o sen åkte vi till Östenssons
och handlade med pappa o min bror.
Köpte glasstårta o grejer som vi åkte hem och åt, haha :D
Vid 5 åkte kit o jobbade, då la jag mig o sov tills 8 typ.
Sen vid halv 10 kom Kit tillbaka, och vi kollade på Badboys 2 tror jag det var.

Nu åkte Kit hem precis o jag ska städa lite, sen sova.
Mamma sa att om jag inte städar ikväll så tar dom min dator igen..
och det vill jag ju inte precis : / Såå.. ska väl sätta fart nu !

Skulle ju festat ikväll egentligen.. var ju fest lite överallt i Motala idag,
men det blev inget. Varken jag eller Kit hade ork eller lust.
Får bli nästa helg kanske : )

Aja, sov gott ! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0