♥ Jag är riik !

Nää, skojade bara.. Men jag fick min lön idag,
så lite mer pengar än vanligt har jag ;) Dock ska 1400 gå till
mamma o pappa, 250:- till Kit, 50 till min bror osv.
Så i slutändan har jag inte så mkt pengar ändå : / Too bad !

Kom hem från stan precis, har varit där med mamma och min bror.
Satte in pengar på kontot, betalade lite stuffs som jag köpt på Tradera..
(Hemliga grejer, jag visar bilder när grejerna kommer sen :D), och så
åt vi glass också.. eftersom jag är nyttig nu tog jag yoghurtglass och sorbet.
Lite nyttigare alternativ ;) Yoghurtglassen va riktigt god, det var fruktbitar i..
Men sorbeten smakade verkligen skit - Grönt te/Grapefruktsmak, blää.
Jag köpte en klänning också.. nedsatt från 249 till 74,50:- fynd !

Nu ska jag ringa gymnasieintagningen, fixa lite grejer o sen gå hem till Kit.
Laater, puss!


Ikväll utser jag vinnaren av tävlingen - Kommentar nr 2000!
Håll utkik ;)

Kommentarer
Postat av: nemo

När utser du vinnaren av goodiebagen? börjar bli otroligt nyfiken nu:)

2007-08-16 @ 17:20:12
Postat av: Janna

utseer? vad är det att utsee? nr 2000 var det la haha?

2007-08-16 @ 19:35:34
URL: http://purpleangel.blogg.se
Postat av: Maddiie

nemo: Ska göra det snart :)
Janna: Haha, oj då.. skrev fel :P Jag menade att jag skulle berätta vem vinnaren är ;)

2007-08-16 @ 20:03:21
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Kabel

Can't wait :)

2007-08-16 @ 21:12:37
URL: http://kabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0