♥ Lördagkvällen :)

Igår var en riktigt trevlig kväll, allting blev lyckat tillslut : )
Jag började kvällen i sommarstugan med mina mostrar med familjer,
mormor, morfar o mamma o pappa.
Vi satt på framsidan o pratade
och kollade på utsikten o sådär. Mina kusiner åkte o badade och vi
började med maten sålänge. Det blev jättegott grillat, sallad med den
godaste feta-ost jag nånsin ätit, potatissallad
osv.. Mums!
När mina kusiner kommit hem igen åt vi, efter det grillade vi marshmallows..
Waah, det var så gott :D
Sen blev det efterrätt, trots att vi redan var hur mätta som helst..
Glass, fruktsallad o chokladsås.. riktigt gott det med : )
När vi ätit upp var det dags för mig, mamma och pappa att åka hem.. tyvärr.
Jag skulle ju möta kit klockan 10.

Åkte hem, gjorde mig i ordning lite o sådär.. sen cyklade jag iväg.
Hos Alex var det jättetrevligt.. vi drack lite o satt på balkongen.
Det var 2 tjejer där som kom från ?.. någon annan stad.. : )
Sen körde vi Våghals, ett spel som Kit hade med sig..
Sanning eller konsekvens typ. Haha det var skitkul :D
"Mima till valfri låt med en toaborste.", "Ställ dig på alla fyra och ta
emot fem smiskningar från personen till höger om dig.
Efter varje smiskning ska du skrika "I'm so nasty!
"" hahah.
Vid halv 1 gick jag o Kit till Med eller utan, men det var så mkt
folk där så vi satte oss bara på torget ett tag : )
Det började småregna så vi gick hemåt.

En mkt bra kväll.. Visar bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0