♥ Luv.

Sådär, nu är jag hemma : ) Tog längre tid än vad jag trodde på stan idag..
Jag o Kit åkte dit vid halv 3 för att möta Lace.. köpte glass, låg i parken,
drack milkshakeMed eller utan o kollade lite i affärer..
Men ingen Lace dök upp :D
Så vi åkte hem till Kit o gjorde mackor med Halloumi-ost på, mums!
Äntligen ringde Lace o sa att han va i stan så vi åkte dit o mötte han.
Köpte lite stuffs på Systemet, köpte glass på Östenssons osv..
Sen åkte vi hem till Kit igen.. Vilade ett tag oså : )
Vid 9 åkte jag hem till mig.

Nu sitter jag här och är social på msn..
Ska snart lägga mig i sängen o kolla på Linas kvällsbok !

I helgen blire fest ni :D
Puss på er.


Jag saknar mitt gamla liv, då det var fest varje helg och jag mådde extremt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0