♥ Maddiies favoriter!

Om man endast får välja en/ett:

Stilikon: Nicole Richie, Cameron Diaz och Ashley Olsen klär sig snyggt!
Mascara: Masterpiece Max från Max Factor är jättebra.
Väska (du måste inte äga denna): Mulberry Bayswater.
Modell: Gisele Bündchen : )
Skådespelare: Typ Adam Brody eller Jay Mohr.
Parfym: Paris Hilton - Heiress eller någon av Escadas sommarparfymer.
Resemål: Cypern!
Skor: Mina vita tygskor från Wedins passar till allt : )
Designer: Marc Jacobs och Emilio Pucci.
Färg: Rosa.
Fulaste plagg: Långa kjolar funkar inte..
Fulaste accessoar: Hmm.. tjocka halsband med massor grejer gillar jag inte.
Mest användbara plagget: Mina svarta tights till den rosa oversized t-shirten : )
Godis: Älskar choklad, men nu ska jag sluta med godis ;)
Skönhetsprodukt: Rosebud Minted Rose Lip Balm <3
Reality serie (genom tiderna): Ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0