♥ Måndag !

Idag har jag alltså varit i Linköping med Kit o hans familj : )
Det var riktigt kul, vi åkte till någon väsk-affär först, sen till Ikano-huset.
Där åt vi glass, Hallonsorbet = mums!
Sen åkte vi till stan och åt Sushi.. Ooho, vad gott det var.
Fast dom som ägde stället + dom som jobbade där + Kit o hans föräldrar
pratade kinesiska.. så jag satt mest där och förstod ingenting ;D
Sen gick vi runt lite på stan igen innan vi åkte hem.
Jag köpte ett par skor från Indiska för 20:-, hittade även den där röda
väskan med guldkedja där, som jag bloggade om för ett tag sedan.
Den var inte alls lika snygg i verkligheten, och absolut inte värd 60:-.
Så det blev bara skorna : ) Visar bild på dem imorgon.

Jag var sjukt trött på vägen hem eftersom jag hade gått upp så tidigt,
så jag somnade i bilen, haha. Sen skulle jag ätit mat hemma hos Kit
på kvällen också, men det orkade jag verkligen inte..
Dels för att jag fortfarande var mätt efter sushin och dels för att jag var så trött.
Så jag åkte hem till mig istället, Kit hängde också med.
Vi vilade oså i nån timme, sen åkte han hem.
Jag åt en macka o sen dess har jag bara vilat.. fattar inte vrf jag är så trött?

Aja, det blir sängen nu iaf.. imorn bitti ska jag ut på en morgonpromenad ;)
Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0