♥ Modette läggs ner..

Modemagasinet Modette läggs ner efter bara ett halvår.
Hädanefter ska Modette enbart finnas på webben.
Modette startades i april i år. Förhoppningen var att få en
upplaga på 50 000 ex inom tre år, men varken antalet
läsare eller annonsörer har levt upp till förväntningarna

Sista numret av Modette blir nummer 7 som kommer ut
tisdagen den 11 oktober.


Källa.


Kan inte annat än hålla med.. Efter min tre nummers-prenumeration
skulle jag aldrig kunnat tänka mig att fortsätta läsa tidningen.
Den var väldigt tråkig faktiskt - Jag läste inte ens den sista
tidningen jag fick hem. Vad tycker du om Modette?


Kommentarer
Postat av: Linda

Läste aldrig tidningen men de verkar ju inte som man missat så jättemycket direkt...
Vill du ha gratis varuprover? Besök min blogg för mer info...
Ha en trevlig helg

2007-08-31 @ 14:50:06
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0