♥ Nelly = Skit?

Jag beställde ett AA linne den 26e Januari.. det dröjde ca. 4 månader,
sen fick jag hem ett brev där det stog att linnet skulle komma om 5-10 dagar.
Linnet har inte kommit än, nu är det Augusti.

Jag beställde en bikini, då stog det att det fanns kvar i lager.
Nu fick jag ett brev, 1 månad senare.. att varorna var slut,
så de skulle ta bort min order.

Jag beställde trosor och ett linne, först kom trosorna o jag fick betala
frakt för dem. Sen kom linnet o jag fick betala frakt ännu en gång.

Jag beställde grejer på rean, men på fakturan fick jag betala allt till fullt pris.


Ja, om ni frågar mig så är Nelly skit.
Än så länge har det inte varit något positivt iaf..

Vad tycker du om Nelly, har dom bra service o bra kvalité på varorna?


Kommentarer
Postat av: KissOfDeath

Jag har bara hört kalgomål om dem den senaste tiden. Man ska nog passa sig verkar det som.

2007-08-13 @ 20:37:47
URL: http://KissOfDeath.tjejsajten.se
Postat av: Linn

Jag håller med. Beställde o fick vänta i 2 månader. o vissa saker har jag inte fått än. så skrev o sa att jag inte ville ha dom längre. sommarkläder känns inte så aktuellt längre.

2007-08-13 @ 20:42:19
URL: http://thisislinn.blogg.se
Postat av: anna

oj..har aldrig köpt därifrån och jag tror det låter som jag ska hålla mig borta..synd när man köper och verkligen vill ha nåt.
massa kram!

2007-08-13 @ 21:07:26
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Lina

Jag hadla från dem förra veckan, idag fick jag mina varor... trodde jag, av
3 plagg fick jag
1 ! de andra var en jätte ful väst och en en väska eler vad sjutton det var nu!?saker som jag inte alls beställt! dessutom som du sa, fick med betala fullt pris fast jag handla från rean! hat fkt aldirg haft några problem med dem förut föräns nu!

2007-08-13 @ 21:26:01
URL: http://linabullar.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag har aldrigt haft problem med Nelly. Tycker dom är superbra och har ändå beställt över 10 ggr. Konstigt.

2007-08-14 @ 09:48:10
Postat av: Jenny

Jag beställde en klänning där för ett tag sedan, kom dagen efter. Så jag klagar inte...

2007-08-14 @ 14:45:04
Postat av: Josefine

Jag har också råkat ut för det! Jag beställde från rean, men fick betala fullpris :(

2007-08-15 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0