♥ Ohoo :D

Haha jag är så glad idag.. vet inte vrf :D
Kanske för att lönen kommer snart ;)
Ska bli så skönt att äntligen få in lite pengar på kontot!

Idag är en bra dag.. Vädret kunde ju varit något bättre dock!
Vi skulle åkt ut med båten o fiskat kräftor ikväll, men nu blir det väl
inget eftersom det är sånt skitväder : / Too bad.
Får väl se vad vi hittar på istället..
vi måste ju fira vår 5 månaders-dag på nåt sätt ju :D

Känns som jag håller på att få tillbaka mitt gamla liv, vilket är positivt.
Skulle jag inte haft Kit så skulle livet jag lever nu varit ganska sämst..
Det är dags att ta tag i saker o ting och fixa så att allt blir som förut : )
Can't wait! Hösten kommer bli kanon.

Nu ska jag koka nudlar, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0