♥ Rix Fm Festival : )

Jaaag fryyyyyyseer!


Precis kommit hem från Rix Fm Festival / Linköping nu..
Det var mys : ) BWO var jättebra, likaså Ola och Måns.
Vi gick på IKEA en sväng först, och åt på Max också.
Kit ville att jag skulle dricka upp hans dipsås - Buffalo hot,
då skulle jag få 40:- haha :D Den var stark kan jag lova!
Massor tabasco och skit i den.. men jag drack upp allt
ändå, bara för att visa att jag inte är nån tönt ;)
Smakade som Tabasco-shots ungefär, mums verkligen.

Nu är jag hemma iaf.. och måste verkligen gå o lägga mig
snart, skola imorn ju! Synd att festivalen var på en torsdag,
annars kunde man ju kanske festat lite ikväll också : )

Trots att halva Motala var där, plus Norrköping..
så träffade jag ingen jag kände, varken Tessan eller Julia.
Det var ju tråkigt.

Nån mer som var på festivalen? : )

Aja, sleeptime nu! Puss & Godnatt.

Kommentarer
Postat av: eluään

Jag var där men jag stannade inte hela tiden ut för jag frös som fan!:P

2007-08-31 @ 10:48:28
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0