♥ Tjejsnack v.33!

Frågor
Kärlek

  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
    Jesper när jag gick i 6års på Mossenskolan, när halva året hade gått skulle jag
    byta skola. Då skulle jag krama alla i klassen, även Jesper.. det var höjdpunkten
    det året : ) 8år senare när jag gick i 8an på en helt annan skola, blir min bästa
    kompis tillsammans med Jesper. Så litet är Motala ;)

  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
    Haha jaa, det var väl mysigt o spännande i början.. men sen blev det skit.
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
    Nae, kärleken växer oftast fram efterhand, ju mer man lär känna varandra : )
  • Vad är kärlek för dej?
    Kit.
  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans,
    bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu?
    Japp, Kit : ) Vi har varit tillsammans i fem månader nu..
    Nae vi bor inte ihop men vi bor ganska nära varandra ändå.
--> Tjejsnack!

image1442

Kommentarer
Postat av: Carolita

Du är utmanad, kika in på min blogg!

2007-08-13 @ 22:52:02
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0