♥ Tjejsnack v.34!

Frågor

Ålder

  • Spelar åldern någon roll? När, varför?
    Nae det tycker jag inte direkt.. inte när det gäller kärlek iaf.
    När det gäller att skaffa barn tycker jag att man ska vänta tills man är mogen..

  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
    JA, jag önskar att jag vore född antingen i början av 89 eller i början av 90!
    Hatar att fylla sent : (

  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
    Hmm.. nae jag tror inte att jag har det.
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
    90-95 år :D Gammal söt tant vill jag bli. Vill se mina barnbarn bli stora ofc.
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
    16! Förra året var det bästa :D Faast, jag tror nog att jag var lyckligast när
    jag var liten.. När det inte fanns några problem, tjafs osv.

---> Tjejsnack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0