♥ Torsdag !

En sådär dag i skolan idag.. har varit sjukt trött hela dagen, men det har gått bra.
Började med tråkig biblioteksinformation som jag hatar.. finns inget segare.
Sen hade vi lite studieteknik, handelsinformation och mattediagnos.
Vid halv 2 fick vi sluta : ) Hanna skulle med bussen vid 2 så då satt jag kvar en
stund med henne vid skolan, sen åkte jag hem till Kit.
Vi vilade en stund, sen åkte vi in till stan o fikade med Rade, Aleks och 2 till.
Ganska kul ;) God glass var det iaf.
Gick runt lite på stan en sväng, och jag köpte ett par nya tights..
svarta den här gången : ) Sen blev det Hello Kitty våtservetter också!
Cyklade hem till Kit och gjorde mackor o nudlar, vilade i några timmar och
efter det åkte vi hem till mig o vilade ännu mer, haha :D

Synd att jag inte har någon tid för bloggen längre.. riktigt tråkigt när jag bara
hinner skriva såna här tråkiga dagboksinlägg, som ingen ändå orkar läsa :P
Lovar att bli bättre på att blogga snart ;)

Nu måste jag stänga av datorn, mamma tjatar.. måste sova tidigt ikväll
så att jag inte är lika trött i skolan imorn.
Sov gott ! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Annika

Du e utmanad :)
Regler:
♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
♥ Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
♥ I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

2007-08-24 @ 16:29:39
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0