♥ Tråkig kväll!

Kit är på Onsdagsklubben @ Hugus ikväll..
Där småflickor som jag ej kommer in. Men vad ska man göra?
Synd bara att jag inte ploppade ut några månader tidigare ;)

Fy vad tråkigt jag har! MSN är segt, min familj ligger o sover.
Just nu roar jag mig med Tradera, och kollar runt lite på presenter åt
älskling
: ) Har hittat några stycken redan.. mer säger jag inte,
eftersom Kit är min trognaste läsare här på bloggen ;D

Imorn blir det ev. ut med båten.. eller Skänningemarken.
Blev inget av det idag.. Idag har varit en riktigt slapp dag faktiskt.
Jag har mest suttit här..
Får hoppas det blir roligare imorn : )
Längtar till helgen.. då ska vi in till Linköping o äta Sushi igen,
+ hem till min kompis familj på middag och spela minigolf oså.
Skitkul kommer det bli!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting, puss!

image1391
Här är Baltzar aka Balle-kissen.. Min mosters katt som vi hälsade på hos igår : )
Bilden är tagen av Kit.

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild på katten. han kit verkar var grym på att ta kort :) hehe..
Ha en bra dag idag maddie :)

2007-08-02 @ 08:32:47
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0