♥ You don't know what you got 'til it's gone..

Idag har vi haft en mysig dag på stranden/sjön : )
Åkte till en mysig strand som heter Lindenäs, dit man bara kommer med båt.
Fick ganska mycket färg faktiskt :D
Sen hade vi köpt med oss kyckling o goda mackor.. och Kit hade tagit med
sig friterad kycklingfilé och fläskfilé från hans restaurang.. mums!

Var jättetrött när jag kom hem, så jag har mest legat i sängen o vilat sen dess ;)
Funderar på att sätta på en film nu.. typ Linas kvällsbok, men jag tror inte att
jag orkar det.. klockan är ganska mkt o imorn ska jag upp tidigt för att åka till
piss-tandläkaren : / Så roligt så.

108460-1416
108460-1415
108460-1413
Här är lite fina bilder som Kit tagit igår och idag : )

Kommentarer
Postat av: Lina

Guv vilka
härliga bilder!
Riktigt sommrig ; )

2007-08-08 @ 10:57:07
URL: http://linabullar.blogg.se
Postat av: Tanja

oj vilka fina bilder!! =) Ser härligt ut!

2007-08-09 @ 23:08:19
URL: http://tanjaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0