Bloggberoende?

Japp, det måste jag vara. Inte ens ett dygn kunde jag hålla mig
ifrån bloggen.. Jag gillar er för mycket helt enkelt : )

Nu ska jag kolla på Seinfeld och sova, har varit en mycket jobbig
dag idag.. Jag har inte gjort någonting - suttit vid datorn X antal timmar
och legat i sängen resten av dagen
, det kan ju också vara ganska
krävande ibland ;) Haha. Till kvällen blev det pizza, men jag åt en
sallad med kyckling och massor annat gott,
och till lunch blev det en Allévo potatis/purjolök.. mums!

Aja, sova var det ja.. Kit väntar på att jag ska ringa och säga godnatt : )
Puss på er!

Jag älskar dig Kit.

Förresten, jag fick precis veta att lägenheten som vi bodde i förut
har brunnit ikväll.. Känns ganska konstigt.
De har säkert inte tapetserat om sen vi flyttade därifrån, så nu är
det tapeterna som vi satte upp som blivit förstörda, wierd.
Saknar mitt gamla rum.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hur gick det för Kit sen? Klarade han uppkörningen? :)

2007-12-01 @ 10:15:18
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0