Dan före dan..

Min dator är konstig.. fast det vet ni ju redan, men nu har det gått så långt
att jag inte kan ha på den längre. Alla länkarna på firefox är försvunna, och förut
kom det upp någon ruta där det stog att jag skulle vara försiktig när jag skrev
in lösenordet eftersom någon kanske hade hackat min dator? eeh :S
Och så har jag så otroligt mkt skit i den så datorn får jobba så mycket hela tiden,
och när det blir överhettad - vilket den blir väldigt ofta, så stänger den bara av sig själv.

I vilket fall som helst ska jag fixa min dator, idag !
Jag hoppas att jag är tillbaka redan ikväll.. jag har ju massor bilder som jag vill
visa för er ;) Ha en bra dag ! Puss puss.



Du är ingenting för mig.


Kommentarer
Postat av: helena

formatera om den?

2007-12-24 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0