Dan före dan..

Imorgon är det nyårsafton, en av de bästa dagarna på året om ni frågar mig : )
Alla är uppklädda, man äter god mat.. i lagom mängd, inte frossar i julbord
som på julafton, haha. Man kollar på alla fyrverkerier och inviger det nya året.
Som också betyder nystart för många. Jag är en sån som alltid har tusen
nyårslöften (håller max 3 av dom, men det hör inte hit :P) och försöker alltid
göra det kommande året till det bästa : ) Jag älskar nyårsafton helt enkelt !
Nu är allt bestämt med fest och kläder osv. så nu känns det ännu bättre ;)

Jag tycker det är hemskt synd att jag inte kan blogga så mycket som jag vill..
Nu är första gången jag sitter vid datorn idag : / Känns som man missar så
mycket - förut gick jag in och läste mina favoritbloggar kanske 10 gånger om
dagen ju, haha. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg ändå ;)
Jag kan lova er att inom några veckor har jag en ny dator och kan blogga
hela dagarna igen :D

Jag hoppas att jag får låna pappas dator igen under morgondagen..
Annars passar jag på att skriva GOTT NYTT ÅR! till alla mina läsare nu ;)
Svara gärna på frågan här till vänster så är ni snälla !'

Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Tove

Gott Nytt År Maddiie! Kram :)

2007-12-31 @ 11:20:00
URL: http://tjoouuvz.blogg.se
Postat av: crappy new year

din optimistjävel.. nyår är överskattat! höhööö ;P
men gott nytt år iaf. bara för att du är snäll.

2007-12-31 @ 14:55:51
URL: http://nogg.se/JRJS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0