Det här med blogg..

Ni ska veta hur glad jag är över att jag har er !
Min blogg är ju hur tråkig som helst just nu, och ändå har jag mina 100 läsare
varje dag.. Ibland tänker jag "åh, det är ju nästan ingenting.. se på Kenza,
Engla och alla de andra
" Men 100 personer är ganska många ändå : )
Man ska inte tänka på vad man inte har, utan på vad man har.. blabla.
För ett år sedan hade jag runt 20 läsare per dag.. så jag har ju iaf kommit
någonstans, eller hur ? ;)

Aja, någonting måste jag göra åt den här desigen iaf !
Usch vad tråkig den är.. jag vill ha något enkelt, men snyggt.
Får fundera på lite mer på det :D

Snart kommer det ett inlägg med alla julklappar jag fick ;)
Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0