En bra dag..

.. tills nu. Alltid är det något eller någon som ska förstöra allt.
Aja, jag har iaf haft en jätterolig dag idag, trots att jag har haft så
mycket att göra : ) Carro o jag har fixat lite dricka tills imorn,
och då passade vi på att åka till stan en stund eftersom Idol var där.
Träffade Filip, hans bror, Fredrik och Tobbe också .. det var trevligt !
Gratis chips och skumtomtar är aldrig fel det heller, haha ;)

Nu har jag precis tagit en dusch och kollat på CSI med mamma.
Måste sätta igång med rummet snart - sängen är full med lådor
och annat skit som jag måste få undan så att jag kan sova där inatt : )
När det är färdigt ska jag lägga mig o kolla på en film, sen sova..
Är jättetrött och längtar otroligt mkt tills imorgon !

Sov gott, puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0