Hallåja.

En fin design som man tycker om gör det såå mycket roligare att blogga..
Det är vad jag tycker iaf ! Jag var extremt trött på min svarta "juldesign" och
jag hade varken tid eller ork att göra någonting nytt.
Nu har jag gjort hela bloggen vit.. såhär får det vara tills det ploppar upp
någon ny idé i mitt huvud !

Svara gärna på frågan som ligger här till vänster ! : )

Igår var jag på stan med Carro.. jättetrevligt !
Jag hittade massor med saker.. bl.a. 2 t-shirtar för 40:- FYND.
Köpte lite saker på Kicks för mitt presentkort som jag fick i julklapp,
och så bjöd Carro mig på fika också : ) <3

Senare ikväll kommer bilder på mina köp och julklappar ;)

NU har jag ääntligen tagit tag i saken och fixat min dator.. är inte helt
klar än, men ikväll hoppas jag att datorn ska fungera som den ska igen : )
Då kommer det bli mycket bloggning framöver..

Nää, nu ska jag inte sitta här längre..
Jag har bättre saker att göra ! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: emma

jag vet inte om jag fått min nu :p hehe men märker det på söndag. hoppas jag fått den. fick du första denna dag eller? eller januari nummret?

2007-12-28 @ 20:01:02
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0