Har ni inte bättre saker för er?

Ni som älskar att skriva kommentarer som "du är helt sjuk i huvudet",
"skaffa dig ett liv", "fan vad patetisk du är" osv. tycker jag ska tänka till.
Vad är mest patetsikt
- skriva sina tankar och åsikter i SIN blogg,
eller skriva jävligt onödiga kommentarer i ANDRAS bloggar?

Jag tror inte att det finns en enda person som tar år sig av vad ni
skriver, så vad tjänar ni på det? Snacka om att inte ha något liv alls.

Jag tycke att det har varit för mycket sånna kommentarer
här i bloggen den senaste tiden, nu får ni fan ta att lägga av.

Kommentarer
Postat av: issa

njafan madde nu hitta jag dig här bland alla bloggar:D

2007-12-01 @ 18:39:53
Postat av: katri

Det är inget att bry sig om, tyvärr händer sånt hela tiden och hos många bloggare, det verkar mest handla om avundsjuka... alltså inget att bry sig om. Ha det fint!

2007-12-01 @ 20:01:48
URL: http://minkei.se
Postat av: 7up

Jag tycker det är bra att det finns folk som vågar säga vad dom tycker. Det betyder inte att dom inte har nåt liv. Till skillnad från dig och ditt patetiska liv.

2007-12-02 @ 16:55:31
Postat av: Maddiie

Här över har vi ett superbra exempel på vad jag menar ;) Visst är det bra att folk säger vad dom tycker, det är ju precis vad jag gör också, eller hur? Så då har ingen rätt att skriva att jag är patetisk för det.. dubbelmoral?

2007-12-02 @ 17:49:33
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: jessie

Jag älskar iaf din blogg Maddiie! :)

2007-12-02 @ 17:53:17
URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0