Jag är en pepparkaksdeg.

Det blev mest Wii idag också ja, haha ;) Har ni testat det nångång?
Jätteroligt är det ! Och det är väldigt lätt att man fastnar vid det en hel
dag, tro mig :D Idag har varit en riktig slappis-dag..
Skulle tränat egentligen men jag stannade hemma o körde Wii istället,
det är ju så gott som träning det med, haha. Boxning är sjukt jobbigt !

Nu ikväll har jag duschat och haft lite hemmaspa, och nu har jag
precis sett klart på Shall we dance : ) Ska sova snart men jag tänkte
bara blogga lite först.. Min blogg är så extremt tråkig nu för tiden,
men jag lovar att den blir roligare så fort jag har fått ordning på den !

Aa just det.. idag har jag ätit massor med pepparkaksdeg, haha.
Inte det nyttigaste kanske, men oooh så gott det är ! Med sån där
Ädelost på tub till.. muuums. Fast det är ju gott i fast form också
- pepparkakor med en skiva blåmögelost på :D Det måste ni testa.

Sov så gott flickor och pojkar, puss =)

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

*
Pepparkaka med ädelost är det godaste som finns! Smakerna gifter sig med varandra!
*

2007-12-18 @ 18:11:11
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0