Jag kan inte rå för att jag är bra.

Haha, skämt åsido.. Pappa och jag har precis haft en mattedisskusion
vid matbordet. Han säger att 10+a blir 10a, men nej.. 10a = 10 x a ju, eller hur?
Jag gillar matte, det erkänner jag.. Och anledningen till att vi pratade om
matte när vi satt o åt pizza är att jag ska hjälpa min bror med hans matte nu
i helgen, eftersom han håller på att få underkänt.
Aja, nu ska jag sluta babbla om matte :D

Hoppas ni har haft en bra dag, fredag nu ju : ) Inte klokt vad tiden går fort !
Idag har jag bara tagit det lugnt.. Kollat på tv, legat i sängen o läst Cosmo,
suttit vid datorn osv. Har varit sjukt seg hela dagen.. jag tror det beror på
att jag sover så dåligt, och framför allt - somnar så sent : /

Vad händer ikväll då? Idolfinalen ofcourse :D
Ska bli jättespännande att se vem som vinner. Vem tror ni det blir?


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag hoppas på marie jag =)

2007-12-07 @ 19:40:37
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: emelie

hehe, håller med 10a= 10xa

2007-12-07 @ 21:30:52
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: sofia

haha det är samma sak ju. 10a & 10 x a

2007-12-08 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0