Jaha..

En mysig dag på stan med Kit : ) Vi åt på BK och köpte underkläder,
två tröjor, te och drinkmix ! Nu har vi så det räcker till nyår iaf, haha.
På nyår ska man lyxa till det lite med drinkar, tycker ni inte? ;)

Iallafall.. Ikväll hade jag planerat att åka till Hugos med Juhanna och
Anton. Men jag har absolut ingen aning om vart lilla juhanna har tagit
vägen.. o så har jag ju inte hennes nr heller : / Jag är så osmart och
sparar alla nr i telefonboken på mobilen eller i meddelandehistoriken
på msn - så vad ska man göra när datorn OCH mobilen gått sönder?
Jag får helt enkelt skylla mig själv ;) Juhanna ring mig om du ser det här!

Kit ska ju ut med "grabbarna" ikväll på en s.k. "grabbkväll" haha,
så då får ju inte jag hänga med såklart :D
Jag får ladda inför nyår istället !

Vad ska ni göra på nyår gott folk? : )


Kommentarer
Postat av: emma

ska hämta min mobil imorgon. bara hoppas att elgiganten har öppet :)

2007-12-29 @ 23:19:47
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0